نتایج مسابقات راء
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
نتایج مسابقات راء
نوشته شده در پنج شنبه 23 بهمن 1393
بازدید : 1623
نویسنده : صادق

Replay Smackdown

Daniel Bryan Vs John Cena

( جان سینا جاخالی داد ، سپس سینا دنیل را بلند کرد و آماده اجرای AA شد )

( بری وایت از رینگ بالا رفت و حواس جان سینا را پرت کرد ، دنیل براین جان سینا را به سمت بری وایت هل داد و بری وایت نقش بر زمین شد )

( سپس دنیل براین رول کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: دنیل براین ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( اعضای وایت فمیلی وارد رینگ شدند و به جان سینا حمله کردند ) ( بری وایت به دنیل براین دستور داد تا رانینگ نی رو روی جان سینا اجرا کنه )

دنیل براین گوشه رینگ ایستاد ، سپس آماده اجرای رانینگ نی شد )

( ناگهان بری وایت از پشت به براین حمله کرد ، سپس سیسترابیگل رو روی او انجام داد )

...

( جان سینا بلند شد و قصد داشت به بری وایت حمله کنه ، بری وایت جاخالی داد ، سپس از گردن جان سینا گرفت و سیسترابیگل رو روی جان سینا اجرا کرد )

( پرومو در حالی که اعضای وایت فمیلی بالای سر جان سینا و دنیل براین ایستاده بودند به پایان رسید )

مایکل کول :

خــوش آمدید به آخرین راء قبل از الیمینیشن چمبر...پی پر ویو بزرگ ، تاریخی و به یاد ماندنی رسلمنیا در راه هست...به محض تمام شدن الیمینیشن چمبر همه تمرکزها میره روی رسلمنیا و رسلمنیا شبیه که تغییر و هیجان رو احساس میکنید. صحبت ها برای مسابقه استون کلد و براک لزنر زیاد شنیده میشه و این مسابقه ، قراره مین اونت رسلمنیا قرار بگیره.

جی بی ال :

دنیل براین اگه نتونه بری وایت رو در الیمینیشن چمبر شکست بده ، آینده خودشو برای رسلمنیا به خطر انداخته و ممکنه با این باخت رسلمنیا رو از دست بده. چون بعد از ، از دست دادن کمربندش دیگه فرصتی برای بدست آوردن اون کمربند نداره و اگه بری وایت برنده بشه این استوری به پایان میرسه.

رنی یانگ :

امشب کوین نش ، ریک فلیر ، برت هارت و هالک هوگان در راء دعوت هستند و حضور راک نیز در این شوء تبلیغ شده. ابتدای شوء رندی اورتون صحبت هایی برای الیمینیشن چمبر داره و باید دید پس از اینکه رندی با شکست پانک وارد الیمینیشن چمبر راء شد ، چه صحبت هایی برای گفتن داره...

( صدای تم سانگ رندی اورتون به صدا درامد ، رندی اورتون با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و میکروفون را در دست گرفت )

رندی اورتون :

رندی اورتن در الیمینیشن قهرمان خواهد شد!!!
این تمام حرفی هست که می تونم در مورد الیمینیشن در چند کلام بزنم.

بزارید از دوره های سختی که گذروندم حرف بزنم...دوره ای که 4 به 1 مقابل اعضای شیلد و دنیل براین قرار گرفتم. هر هفته از شیلد ضربه میخوردم اما بازم نا امید نشدم و با تمام وجود در تی ال سی جلوی دنیل براین قرار گرفتم. اما اینبار شیلدی وجود نداره که بخوام ازش بترسم و من با آمادگی کامل به الیمینیشن چمبر میرم تا تی ال سی سال قبل رو تلافی کنم.

کین با کمک شیمس و سی ام پانک وارد الیمینیشن چمبر راء شد. درگیری من و کین هنوز تموم نشده چون در الیمینیشن چمبر اولین نفری که حذف میکنم کین هست. کین با درگیری با من گور خودتو کندی چون الیمینیشن چمبر تمام ظلم هایی که در حق من کردی جبران میشه. من میرم به الیمینیشن چمبر برای قهرمانی نه برای تلافی از تو ، اما در کنار قهرمانی مطمئن باش روی اون میله های اهنی یک آر کی او هم روی تو میرم. برام مهم نیست توی الیمینیشن چمبر چه کسانی هستن...رومن رینز ، پانک ، کین و یا راک...مهم اینه که به غیر از اون 5 نفر ، من هم هستم و من نتیجه رو تغییر میدم. من کاری میکنم که اون 5 نفر از حضور در اون مسابقه پشیمون بشن. اما هیچ راه فراری نیست...همه اونا تحت Rko های من گیر افتادن...!!

وقتی از الیمینیشن چمبر قهرمان بیرون بیام و اولین قهرمانی خودمو در دنیای Myppv جشن گرفتم ، به تنها چیزی که فکر میکنم رسلمنیا هست...چون شان مایکل یا جان سینا در رسلمنیا تنها دو انتخاب دارن...یکی اینکه از اون مسابقه انصراف بدن تا راحت بشن و یکی هم اینکه برای حفظ آبروشون وارد اون مسابقه بشن و زیر Rko های من تن سیاه و کبود بشن !!

من میخوام به طور مستقیم تک تک اعضای الیمینیشن چمبر رو تهدید کنم...به محض اینکه پاتون رو توی رینگ کذاشتید ، دیگه کار تمومه !! اونجاست که در سخت ترین موقعیت ممکن قرار میگیرید چون من از هر طرف به شما حمله میکنم...

( صدای تم سانگ شیمس به صدا درامد ، شیمس به همراه سی ام پانک وارد سالن شدند ، سپس شیمس وارد رینگ شد و پانک بیرون از رینگ ایستاد )

( بعد از شیمس و پانک ، صدای تم سانگ ست رولینز به صدا درامد و ست رولینز و رومن رینز وارد سالن شدند )

( رندی اورتون از رینگ خارج شد و کنار میز گزارشگران نشست ) ( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد )

 مسابقه اول

ست رولینز vs شیمس

( برنده مسابقه وارد الیمینیشن چمبر راء خواهد شد )

( ست رولینز و شیمس درگیری را شروع کردند ، ابتدا ممنتوم دست ست رولینز بود )

5 دقیقه بعد...

( شیمس ست رولینز را پشت طناب های رینگ انداخت و 10 ضربه مشت به سینه او وارد کرد )

( سپس سوپلکس سنگینی روی ست انجام داد و آماده اجرای بروگ کیک شد )

( ست رولینز از جای خود بلند شد ، شیمس به سمت ست دوید و قصد داشت بروگ کیک رو روی او اجرا کنه )

...

( ست رولینز جاخالی داد ، سپس پرید و ضربه لگد محکمی به صورت شیمس وارد کرد ) (ست رولینز آماده اجرای کرب استامب شد )

( سی ام پانک پای ست را کشید ، سپس او را از رینگ بیرون انداخت و محکم به پله ورودی رینگ کوبید )

( رومن رینز به سی ام پانک حمله کرد و در خارج از رینگ با او درگیر شد )

...

( رومن رینز سی ام پانک را وارد رینگ کرد ، سپس آماده اجرای اسپیر روی پانک شد ، سی ام پانک جاخالی داد و اسپیر به شیمس اصابت کرد )

( سی ام پانک رینگ را ترک کرد و قصد داشت فرار کنه ، در خارج از رینگ رندی اورتون Rko رو روی سی ام پانک انجام داد )

( شیمس کم کم از جای خود در حال بلند شدن بود ، ست رولینز کرب استامب رو روی شیمس اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: سث رولینز ( 300+ سکه ) و ( حضور در الیمینیشن چمبر راء )

بعد از اتمام مسابقه:

( رومن رینز ست رولینز را در رینگ بغل کرد و دستان او را بالا گرفت ، رندی اورتون کمربند myppv را برداشت و در خارج از رینگ آنرا به رخ ست رولینز و رومن رینز کشید )

( پرومو در حالی که ست رولینز و رومن رینز در رینگ به رندی اورتون در خارج از رینگ نگاه می کردند به پایان رسید )

جی بی ال :

ست رولینز با پیروزی از شیمس وارد الیمینیشن چمبر راء شد. حالا 5 نفر از اعضای الیمینیشن چمبر مشخص شدند و فقط 1 نفر دیگه مونده که وارد این مسابقه بشه و اونم به احتمال زیاد دراک هست...

مایکل کول :

یک بار دیگه اشاره کنیم که برت هارت ، هالک هوگان ، کوین نش و ریک فلیر امشب در راء حضور دارند و صحبت هایی در رابطه با الیمینیشن چمبر خواهند داشت. همچنین حضور راک امشب تبلیغ شده و او به صورت 100% امشب حاضر خواهد بود.

مسابقه دوم

کفی کینگستن vs اریک روون

( در نهایت کفی کینگستن با اجرای فینیشر روی اریک روون موفق به پین کردن او شد )

برنده مسابقه: کفی کینگستن ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

مسابقه سوم

کودی رودز و گلداست vs بیگ شو ( Handicap Match )

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، کودی رودز و گلداست هردو به بیگ شو حمله کردند )

5 دقیقه بعد...

( بیگ شو دابل کلوزلاین رو روی کودی رودز و گلداست اجرا کرد ، سپس هردو آنها را گوشه رینگ انداخت و به سمت گوشه رینگ دوید و ضربه محکمی به آنها وارد کرد )

( بیگ شو از گردن گلداست گرفت و قصد داشت چکسلم رو اجرا کنه ، کودی رودز از پشت به بیگ شو حمله و او را نقش بر زمین کرد )

( سپس گلداست ضربه لگد محکمی به سر بیگ شو وارد کرد )

...

( راب ون دم به سرعت به سمت رینگ دوید ، گلداست از رینگ خارج شد و به راب ون دم حمله کرد و راب ون دم و گلداست در خارج از رینگ درگیر شدند )

( کودی رودز به بالای رینگ رفت و قصد داشت از بالای رینگ به روی بیگ شو بپره ، در حین پریدن بیگ شو بیگ رایت هند رو روی کودی رودز اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: بیگ شو ( 600+ سکه ) و (2+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( راب ون دم گلداست را وارد رینگ کرد و بیگ شو یک چکسلم روی او انجام داد ) ( بیگ شو کودی رودز و گلداست را کنار هم انداخت و راب ون دم از بالای رینگ فینیشر خودش رو روی هردو آنها اجرا کرد )

.:: تبلیغات شوء راء ::.

Raw

جشن در رینگ با حضور برت هارت ، هالک هوگان ، ریک فلیر و کوین نش

مسابقه چهارم

دمین سندو vs دالف زیگلر

( دالف زیگلر سوپرکیک رو روی دمین سندو اجرا کرد، سپس آماده اجرای فینیشر شد )

( صدای تم سانگ کرتیس اکسل به صدا درامد ، کرتیس اکسل وارد سالن شد و میکروفون را در دست گرفت )

کرتیس اکسل :

اسم من کرتیس اکسله...من قهرمان سابق کمربند بین قاره ای هستم و حالا تو زیگلر وقتشه که جای خالی من توی الیمینیشن چمبر پر بشه. وقتشه که تو رو نابود کنم و از این لحظه باید فکر باختت در الیمینیشن چمبر باشی.

( حواس زیگلر به صحبت هایی کرتیس اکسل پرت شد ، در برگشت دمین سندو فینیشر خودش رو روی زیگلر انجام داد )

3...2...1

برنده مسابقه: دمین سندو ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( کرتیس اکسل وارد رینگ شد و فینیشر خودش رو روی دالف زیگلر اجرا کرد )

مایکل کول:

مسابقه بین راب ون دم و بیگ شو مقابل کودی رودز و گلداست سرکمربندهای تگ تیم در الیمینیشن چمبر به ثبت رسیده. همچنین مسابقه بین دالف زیگلر و کرتیس اکسل هم در پری شوء الیمینیشن چمبر به ثبت رسیده.

جری لالر:

میرسیم به صحبت های هال آف فیمرها...قطعا اونا صحبت هایی مهمی در رابطه با الیمینیشن چمبر و رسلمنیا دارن. حضور کوین نش ، ریک فلیر ، برت هارت و هالک هوگان میتونه تاثیر مثبتی توی راء داشته باشه و امکانش هست که راک هم در صحبت های اونا حضور داشته باشه...

( در رینگ چندین بادکنک قرار گرفته بود و نوبت به حضور هال اف فیمرها رسید )

( صدای تم سانگ ریک فلیر به صدا درامد و ریک فلیر با تشویق تماشاگران وارد رینگ شد و بعد از وارد شدن هوگان ، کوین نش و برت هارت را نیز دعوت کرد )

( هالک هوگان به همراه کوین نش و برت هارت وارد رینگ شدند )

ریک فلیر :

امشب من به همراه 3 نفر از بزرگان در رینگ جمع شدیم تا در مورد خیلی از مسائل از جمله الیمینیشن چمبر و رسلمنیا صحبت کنیم.هفته دیگه نوبت به الیمینیشن چمبر میرسه و بعد از پایان این پی پر ویو ، فقط 28 روز میمونه تا رسلمنیا ... شاید کشتی گیرانی مثل اورتون ، راک ، دنیل براین و... با باخت در این پی پر ویو فرصت حضور در رسلمنیا رو از دست بدن...پس این کشتی گیران علاوه بر پیروزی در الیمینیشن چمبر ، باید به حضور خودشون در رسلمنیا هم فکر کنن چون رسلمنیا شب با ارزشیه...

کوین نش:

چیزی که ذهن خیلی هارو مشفول کرده مسابقاتی هست که این روزا شایعه هاش زیاد به گوش میرسه...مسابقاتی مثل استون کلد و براک لزنر و یا راک در مقابل جان سینا...هرکسی این مسابقات رو دوست داره اما یک مسابقه هست که بدون شک در رسلمنیا رخ خواهد داد اونم اســـتون کلد مقابل بـــــراک لزنره...

( تماشاگران تشویق کردند )

برت هارت :

رسلمنیا پارسال براک لزنر مین اونت قرار گرفت اما در یک مسابقه 4 نفره باتیستا پیروز شد. اولین رسلمنیا ، باتیستا مین اونتر شد و این افتخار بزرگی برای باتیستا هست. اما آیا براک لزنز امثال هم میتونه از مین اونت بودنش در رسلمنیا استفاده کنه و با پیروزی از استون کلد جشن بگیره و سازمان رو برگردونه ؟ من از الان میتونم بگم مسابقه براک لزنر و استون کلد سر بازگشت سازمان قطعی خواهد بود و این مسابقه در مین اونت رسلمنیا برگزار خواهد شد. این مسابقه همین الان به ثبت رسیده و بدون شک رخ خواهد داد.

هالک هوگان :

اما خبر خوبی هم در راه هست...با توجه به اینکه رومن رینز به ماجرای دین امبروز به کمک راک پایان داد ، راک وارد الیمینیشن چمبر راء میشه و 6 نفر از اعضای الیمینیشن چمبر راء هم مشخص شدند. سی ام پانک ، کین ، رومن رینز ، رندی اورتون ، ست رولینز و راک از جمله کسانی هستند که باید سرنوشت خودشون رو در رسلمنیا رقم بزنند. کسانی که با پیروزی خودشون احتمال داره رسلمنیا مقابل جان سینا یا شان مایکل قرار بگیرند.

( صدای تم سانگ استون کلد به صدا درامد ، استون کلد با کت و شلوار وارد رینگ شد و به هال آف فیمرها دست داد )

استون کلد :

خوشحالم که امشب کنار 4 تا از بزرگترین اسطوره های تاریخ ایستادم و این افتخار بزرگی برای من هست. من خودم با مسابقم با براک لزنر در رسلمنیا موافق هستم و قبل از براک این من بودم که این مسابقه رو تایید کردم و این کار به نشانه این بود که ثابت کنم از براک لزنر و امثال اون هیچ ترسی ندارم. براک لزنر میخواد سازمان رو برگردونه باشه بیاد منتاها به غیر از خودش باید چند تا کمک هم بیاره چون غیر ممکنه در یک مسابقه تک به تک بتونه منو شکست بده !

کوین نش :

استون کلد تو الان توی سخت ترین وضعیت ممکن قرار داری چون توی رسلمنیا نه کسی به کمک براک لزنر میره و نه کسی به کمک تو میاد. یک مسابقه تک به تک و حتی پائل هیمن هم اونجا حضور نداره. مطمئنا تو برای اخراج نشدن کشتی گیران فیس از تمام انرژیت در اون مسابقه استفاده میکنی اما براک لزنر کشتی گیر سطح بالایی هست و با حریف های سابقی که داشتی کاملا فرق داره...من ازت میخوام که براک رو دست کم نگیری چون اون مثل یک گرگ از پشت به آدم حمله میکنه و توی مبارزه با اون ، چیزی به عنوان جوانمردی وجود نداره.

ریک فلیر :

جان سینا و شان مایکل دو نفر آخر رویال رامبل 30 نفره ، در الیمینیشن چمبر برای بار سوم روبروی هم در یک مسابقه تک به تک قرار میگیرند. اگرچه این حق جان سینا هست که به رسلمنیا برای چلینج کردن بره چون برنده رویال رامبل به هیچ وجه قابل تغییر نیست ، اما این پیشنهاد رو شان مایکل داد و جان سینا هم قبول کرد. حالا اگه جان سینا نتونه شان مایکل رو شکست بده شانس چلینجر شدن رو از دست میده. بنابراین این یک فرصت طلایی برای شان مایکل هست که بتونه با پیروزی در یک مسابقه تک به تک شانس مین اونتر و چلینجر شدن رو بدست بگیره !!

( صدای تم سانگ راک به صدا درامد و راک با تشویق شدید تماشاگران وارد رینگ شد و کنار هال آف فیمرها ایستاد )

راک :

معذرت میخوام که صحبت هاتو قطع کردم ریک فلیر...برای من فرقی نمیکنه شان مایکل یا جان سینا برنده اون مسابقه بشن چون هردو اونارو در یک سطح میدونم. به علاوه برام فرقی نداره که در الیمینیشن چمبر چه کسانی قرار دارن چون میدونم که میتونم تک تک اعضای حاضر در الیمینیشن چمبر رو حذف کنم. جان سینا یا شان مایکل بعد از برنده بیرون اومدن در الیمینیشن چمبر باید منو چلینج کنن چون انتخابی جز این ندارن.

شان مایکل میخواد مسیر چند ماهه رو در یک شب طی کنه و چلینجر کمربندهای درجه 1 بشه اما هیچ چیز با ارزشی آسون بدست نمیاد و شان اگه چلینجر هم بشه نمیتونه مقابل من دوام بیاره.اما جان سینا مسیرشو درست طی کرد ولی در آینده یه جای مسیرش ایراد پیدا میکنه اون ایراد هم چلینج کردن من هست چون سینا با این کار در واقع اعلام کرده که مقابل من یک بازنده در رسلمنیاست...

سی ام پانک تا به حال از سد گلدبرگ ، اندرتیکر و یا استون کلد با کمک اعضای نکسز گذشته اما در الیمینیشن چمبر نکسزی وجود نداره. شیمس بود که اونم با شکست مقابل ست رولینز فرصت حضور در الیمینیشن چمبر رو از دست داد. سی ام پانک تنها مقابل 14 حریف قرار میگیره. 4 حریف شامل رندی اورتون ، رومن رینز ، کین و ست رولینز میشن و 10 حریف هم منم چون من به اندازه 10 حریف برای سی ام پانک هستم.

پانک میاد به الیمینیشن چمبر تا به ک*نش از طرف من و اون 4 کشتی گیر دیگه ضربه بخوره اینو خودشم میدونه اما در هر حال چاره ای نداره و مجبوره پاشو توی رینگ بزاره. اما مطمئنم سی ام پانک به محض اینکه زنجیرها و آهن های قفس رو لمس کنه از اینکه قهرمان myppv هست پشیمون میشه !!

استون کلد :

من به تو ایمان دارم راک و میدونم که سی ام پانک بالاخره کمربندشو توی الیمینیشن چمبر به تو واگذار میکنه. من دوست دارم مین اونت رسلمنیا تو حضور داشته باشی و این چیزیه که مردم رو شاد میکنه.

( استون کلد چند آبجو برداشت و به هال آف فیمرها داد ، سپس یکی دیگر را به راک داد و دو تا را خودش برداشت )

( استون کلد ، راک و هال اف فیمرها آبجوهایشان را به هم زدند و در حال خوردن بودند که ناگهان صدای تم سانگ براک لزنر به صدا درامد )

( براک لزنر به همراه پائل هیمن وارد رینگ شدند و روبروی هال آف فیمرها ایستادند )

پائل هیمن :

خانــــم ها و آقـــایان...اسم من هـــست پائل هیمن...خب واقعا چرا شما امشب اینجا جمع شدید ؟ آیا دلیلش حرف زدن در مورد رسلمنیا بوده یا خا**ما*ی کردن استون کلد ؟ راک تو اینجا چی میخوای نیازی نیست هرجا استون کلد میره تو هم همونجا باشی اون کاری رو که بهتر باشه انجام میده پس به جای خ**ما*ی کردن بهتر نیست به تمریناتت برسی تا بتونی توی الیمینیشن چمبر برنده بیرون بیای؟

شما مسابقه لزنر و استون کلد رو در رسلمنیا ثبت کردید. اما ابتدا تایید من برای این مسابقه لازمه وگرنه براک لزنر بدون تایید من تن به نقشه های مزخرف شما نمیده. خود استون کلد واقعا میخواد سازمان برگرده وگرنه همون اول کار نمی گفت که میخواد مقابل براک قرار بگیره. استون کلد دیگه از مدیریت و ریاست خسته شده و میخواد برگرده به همون کشتی گیر سابق و رسلمنیا فقط یک بهونست تا این شغل رو از دست بده. استون کلد نمیتونه از پس کارها بربیاد و فقط به جای اینکه بیاد تو رینگ و میکروفون رو برداره و بگه من انصراف میدم ، گفته میخواد با براک لزنر مسابقه بدم و در صورت باختم سازمان برگرده و مدیر بشه.

مشکلی نیست استون کلد...من تو رو به خواسته ات میرسونم به چیزی که واقعا دوست داری میرسی. از ته دلت راضی هستی که از مقام سلب بشی اما داری وانمود میکنی که برای حفظ مقامت و اخراج نشدن کشتی گیر فیس میخوای خودتو به فنا بدی...این حقیقت نداره استون کلد دیگه همه تورو شناختن یا اگه نشناختن بهتره الان بشناسن.

تو و امثال تو مثل جان سینا و دنیل براین و رندی اورتون ، ادعا میکنن که عدالت طلب هستن اما هر 3 کشتی گیر در دوران سابق یک کشتی گیر هیل به تمام معنا بودن. اما براک لزنر یک چهره سابق و واقعی هست. اون چیزی رو از کسی پنهان نمیکنه اون خودشه یک جنگجو یک فایتر و یک مبارز واقعی...بهتره خودتو آماده کنی استون کلد چون این جنگجو خیلی وقته منتظر فرصت برای خورد کردن استخوان های کشتی گیران فیسه...

( استون کلد جلو رفت و با پائل هیمن فیس تو فیس شد ، راک آنها را جدا کرد و از استون کلد خواست تا رینگ رو ترک کنه )

( هال آف فیمرها رینگ رو ترک کردند ، سپس راک رینگ را ترک کرد و در نهایت استون کلد قصد داشت از رینگ خارج بشه )

( ناگهان براک لزنر استون کلد را برگرداند و F5 رو روی او اجرا کرد )

...

( هال آف فیمرها و راک با تعجب در خارج از رینگ به براک لزنر نگاه می کردند ) ( براک لزنر کت و پیراهن استون کلد را پاره کرد )

( سپس تم براک لزنر به صدا درامد و پرومو در حالی که لزنر و پائل هیمن به راک و هال اف فیمرها نگاه می کردند به پایان رسید )

 

.:: تبلیغات پی پر ویو الیمینیشن چمبر ::.

Elimination Chamber Match For Myppv Championship

سی ام پانک vs کین vs رومن رینز vs رندی اورتون vs ست رولینز vs راک

مسابقه پنجم

بد نیوز برت vs رایبک

( بد نیوز برت ضربه کلوزلاین سنگینی به رایبک وارد کرد ، سپس آماده اجرای فینیشر روی رایبک شد )

( اون بورن از سالن به سمت رینگ آمد ، رایبک یک سوپلکس سنگین روی بد نیوز برت انجام داد و آماده اجرای شل شاک شد )

( بد نیوز بلند شد ، سپس رایبک قصد داشت شل شاک رو اجرا کنه )

( بد نیوز بدل کرد ، سپس فینیشر خودش رو روی رایبک اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: بد نیوز برت ( 300+ سکه ) و (1+ رنک در پاوررنکینگ )

بعد از اتمام مسابقه:

( بد نیوز کمربندهایش را برداشت و آنها را مقابل اون بورن بالا گرفت )

.:: تبلیغات پی پر ویو رسلمنیا ::.


استون کلد vs براک لزنر

( مین اونت رسلمنیا )

Main Event

دنیل براین و بری وایت vs جان سینا و شان مایکل

( زنگ شروع مسابقه به صدا درامد ، ابتدا بری وایت و شان مایکل مسابقه را آغاز کردند )

5 دقیقه بعد...

( جان سینا سوپلکس سنگینی روی دنیل براین اجرا کرد ، سپس آماده اجرای u cant see me شد )

( دنیل براین ضربه لگد محکمی به سر جان سینا زد و اجازه نداد ، سپس قصد داشت یس لاک رو اجرا کنه )

( جان سینا بدل کرد ، سپس از پاهای دنیل براین گرفت و STF رو روی او انجام داد )

...

( مدت طولانی گذشت اما دنیل براین نتوانست کاری کند ، براین به سختی دستانش را به طناب رینگ رساند و از دست جان سینا خلاص شد )

( سپس قصد داشت با بری وایت تگ کنه ، بری وایت با دنیل براین تگ نکرد )

( جان سینا قصد داشت با شان مایکل تگ کنه ، شان مایکل با جان سینا تگ نکرد )

...

( جان سینا و دنیل براین به درگیری ادامه دادند ، ناگهان بری وایت و شان مایکل وارد رینگ شدند و به جان سینا و دنیل براین حمله کردند )

( شان مایکل از بری وایت خواست تا با یکدیگر همکاری کنند ، بری وایت قبول کرد )

( ناگهان شان مایکل سویت چن موزیک رو روی بری وایت اجرا کرد )

( در برگشت دنیل براین به سمت شان مایکل دوید و رانینگ نی رو روی او انجام داد ، سپس جان سینا دنیل براین را بلند کرد و AA رو روی او اجرا کرد )

3...2...1

برنده مسابقه: جان سینا و شان مایکل ( 600+ سکه )

 بعد از اتمام مسابقه:

( شوء راء در حالی که جان سینا از بین تماشاگران در حال ترک سالن بودند و دنیل براین با دستان آسیب دیده وسط رینگ افتاده بود به پایان رسید )

مهم ترین اتفاقات :

ثبت مسابقه بین راب ون دم و بیگ شو در مقابل کودی رودز و گلداست سر کمربندهای تگ تیم در الیمینیشن چمبر

ثبت مسابقه بین کرتیس اکسل و دالف زیگلر در پری شوء الیمینیشن چمبر

ست رولینز وارد الیمینیشن چمبر راء شد

راک وارد الیمینیشن چمبر راء شد

ثبت مسابقه 6 نفره بین سی ام پانک ، کین ، رومن رینز ، رندی اورتون ، ست رولینز و راک سر کمربند MYPPV در الیمینیشن چمبر

شدید شدن دشمنی استون کلد و براک لزنر

ثبت مسابقه بین استون کلد و براک لزنر در مین اونت رسلمنیا

پایان شوء راء

 



:: موضوعات مرتبط: نتایج مسابقات , راء , ,



مطالب مرتبط با این پست
.